Preloader

TA'LIM SIFATI NAZORATI BO‘LIMI  

image-30.jpeg

 

Soliyev Azizbek Kamoldinovich  

Lavozimi: Bo‘lim boshlig‘i  

Ilmiy darajasi: Texnika fanlari bo‘yicha falsafa doktori, dotsent  

Qabul vaqti: Har kuni 14:00 dan 16:00 ga qadar  

Telefon: +998 88 860 56 56  

E-mail: azizbek-0789@umail.uz  

 

Bizning shior.

Hududda va xalqaro miqyosda tan olingan, raqobatbardosh oliy ta’lim muassasasi sifatida shakllanish, hududiy iqtisodiy-ijtimoiy taraqqiyotga ilmiy kadrlar tayyorlash orqali faol hissa qo‘shish.  

Ta’lim sifatini nazorat qilish bo‘limining asosiy vazifalari  

  1. Normativ hujjatlar asosida muvofiqlikni tahlil qilish:  

    • Davlat ta’lim standartlari (DTS), malaka talablari, o‘quv rejalari, fan dasturlari va ishchi hujjatlarning o‘zaro mosligini baholash;  

    • NamDTUga xos fanlar va ixtisosliklar uchun hududiy sanoat ehtiyojlarini hisobga olib moslashtirish.  

  2. Ta’lim jarayonining ta’minlanganligi:  

    • O‘quv adabiyotlari, elektron resurslar, laboratoriyalar va zamonaviy texnik vositalar bilan ta’minlanganlik darajasini monitoring qilish;  

    • Raqamli kutubxona va masofaviy ta’lim platformalari samaradorligini baholash.  

  3. Bilim baholash va xolislik:  

    • Talabalar bilimini baholashda xolislik va shaffoflikni ta’minlash;  

    • Nazorat ishlarini tanlanma asosida tashkil etish va ularning natijalarini ta’lim sifatiga ta’siri nuqtai nazaridan tahlil qilish.  

  4. Jadvallar va darslar monitoringi:  

    • Dekanatlar tuzgan dars jadvallarini optimallashtirish;  

    • Davomat va dars jarayonlarining sifatini real vaqt monitoring tizimlari orqali kuzatib borish.  

  5. Davlat attestatsiyasi va bitiruvchilar sifati:  

    • Yakuniy davlat attestatsiyasi hujjatlarini o‘rganish orqali bitiruvchilar bilim darajasini baholash;  

    • Bitiruvchilarning ishga joylashish va ilmiy-pedagogik faoliyatga jalb etilishi holatini tahlil qilish.  

  6. Ichki attestatsiya va sifat monitoringi:  

    • Ichki attestatsiya jarayonlarini tashkil etish va natijalar asosida universitet rahbariyatiga takliflar tayyorlash;  

    • Fakultet va kafedralar darajasida ichki monitoring asosida baholash.  

  7. Kadrlar va malaka oshirish:  

    • Professor-o‘qituvchilarning kasbiy malakasini aniqlash;  

    • Ularning dars berayotgan fanlarga mos tayanch ma’lumot va ilmiy darajaga ega ekanligini tahlil qilish;  

    • Hududiy va xalqaro malaka oshirish kurslari hamda onlayn sertifikatlash imkoniyatlarini kengaytirish.  

  8. Moddiy-texnik baza holatini o‘rganish:  

    • O‘quv laboratoriyalari, texnologik parklar va ilmiy-tadqiqot markazlari imkoniyatlarini kengaytirish;  

    • “Yashil texnologiyalar” (Green Tech) va “Smart Campus” konsepsiyalarini rivojlantirish bo‘yicha tavsiyalar ishlab chiqish.  

  9. Amaliyot va sanoat bilan integratsiya:  

    • Talabalarning amaliyotini mutaxassislikka mos ishlab chiqarish korxonalari bilan hamkorlikda tashkil etish;  

    • Kichik va o‘rta biznes, agroklasterlar va servis sohalari bilan amaliy integratsiyani kuchaytirish.  

  10. Ta’lim sifati va ijtimoiy so‘rovlar:  

    • Talabalar, ota-onalar, o‘qituvchilar va kadrlar iste’molchilari o‘rtasida so‘rovlar o‘tkazish;  

    • So‘rovlar asosida yangicha ta’lim yondashuvlari va tashkil etish shakllari bo‘yicha takliflar ishlab chiqish.  

  11. Xalqaro tajriba va reytinglar:  

    • Xalqaro reytinglar (QS, THE, Webometrics) ko‘rsatkichlari asosida universitet holatini tahlil qilish;  

    • Chet eldagi sifat nazorati tizimlarini o‘rganish va mos amaliyotlarni joriy qilish.  

  12. Innovatsiyalar, trening va seminarlar:  

    • Pedagogik innovatsiyalar, AI, STEM, loyiha asosida o‘qitish (PBL), modulli o‘qitish kabi zamonaviy yondashuvlar bo‘yicha treninglar tashkil etish;  

    • Ichki jamoatchi ekspertlar bazasini shakllantirish va ularni muntazam faoliyatga jalb etish.  

  13. Ta’lim va ishlab chiqarish integratsiyasi:  

    • Ilm-fan va ishlab chiqarish o‘rtasidagi uzviy aloqalarni kengaytirish, startaplar va inkubatorlarni rivojlantirish;  

    • Namangan hududining iqtisodiy ixtisoslashuviga mos kadrlar tayyorlash strategiyalarini ishlab chiqish.  

  14. Akkreditatsiyajarayonlarini tashkil etish va o‘tkazish:  

    • Akkreditatsiyadanjarayonlarini tashkil etish va natijalar asosida universitet rahbariyatiga takliflar tayyorlash;  

    • Akkreditatsiyadano‘tuvchi ta’lim yo‘nalishi va mutaxasisliklarni ichki monitoring asosida baholash.